Polish Chinese (Simplified) Czech English French German Russian
Twoje zakupy:
0 szt.
Suma: 0.00 zł


Produkt został dodany do koszyka.




Infolinia Pon-Pt, 11-19: +48 500 556 216 E-mail: sklep@galineo.pl GG:20290835

Wybierz producenta



Zakupy na Raty

Zostań naszym fanem

 Sprawdź nas


Sprzęt fitness arrow Piłki fitness arrow PIŁKA GIMNASTYCZNA DWUSTRONNA BB 010 65CM

PIŁKA GIMNASTYCZNA DWUSTRONNA BB 010 65CM


Cena: 44.00 zł (zawiera 23 % VAT) , Standardowy koszt dostawy od: 14.99zł



Zadaj pytanie o produkt Negocjuj cenę!
Zakup na raty dostepny jest od 100 zł wartości produktu lub całego zamówienia.

Gwarancja najniższej ceny w Europie - jeżeli znajdziesz ten produkt taniej, zwrócimy Ci różnicę w cenie!

Opis produktu

Piłka gimnastyczna BB 010 BODY SCULPTURE to jedyna na rynku piłka o dwóch rodzajach powierzchni - gładkiej i z wypustkami. Piłka dwustronna jest idealna do ćwiczeń rozciagających i relaksacji.Służy również do wszelkich ćwiczeń ruchowych, wzmacniających, korekcyjnych, pilates, jogi oraz do rehabilitacji. Wykonana z najwyższej jakości gumy.Specjalna struktura piłki powoduje, że cialo nie ślizga się po jej powierzchni.Maksymalne obciążenie statyczne i dynamiczne 250 kg.Średnica piłki 65 cm.Wielkość piłki dopasowana jest do wzrostu: 164-182 cm. Kolor: srebrny.
ZASTOSOWANIE:Na tego typu piłce można wykonywać praktycznie wszystkie ćwiczenia, które wykonuje się na standardowej piłce - wykorzystuje się ją zarówno w treningach sportowców jak i do celów rehabilitacyjnych, dlatego może być stosowana przez każdego, bez względu na wiek czy formę fizyczną. Dodatkową zaletą są wypustki pokrywające, które masują mięśnie i pobudzając krążenie krwi i redukują cellulit!Niesamowitą skuteczność ćwiczeń z piłką uzyskujesz dzięki niestabilnej bazie, która podczas ćwiczeń konkretnych mięśni dodatkowo aktywizuje mięśnie posturalne (brzuch, plecy, boki, pośladki), aby utrzymać ciało i piłkę w pożądanej pozycji. W praktyce oznacza to, że podczas normalnego treningu nie tylko ćwiczysz konkretne mięśnie, ale również poprawiasz swoją równowagę oraz pracujesz nad lepszą postawą i zapobiegasz problemom z kręgosłupem. Wykorzystanie piłki w treningu daje dodatkowe wyzwania ciału, pozwala zwiększyć zakresy ruchu i jednocześnie zapobiega nadwyrężaniu stawów. Ćwiczenia z piłką poprawiają propriorecepcję, czyli umiejętność czucia ciała w przestrzeni. Piłkę stosuję się w treningu ogólnorozwojowym, szczególnie świetnie nadaje się do wzmacniania mięśni grzbietu, zwiększania ruchomości w stawach oraz korekcji wad postawy.ĆWICZENIA: Ćwiczenia górnej części ciałaUmieść piłkę pod swoim brzuchem i górną częścią ud. Połóż dłonie płasko na podłodze przed sobą, ramiona połóż wygodnie po bokach, sięgając jak najdalej do przodu. Teraz przyciągaj ciało po piłce do przodu dopóki ręce nie znajda się bezpośrednio pod ramionami, przytrzymaj tą pozycję przez sekundę, następnie powróć do pozycji startowej. Powtarzaj 10-15 razy. Pamiętaj o oddechu, wykonując trudniejszą część ćwiczenia wydychaj powietrze ustami, wymawiając przy tym nieme "h".Umieść piłkę pod brzuchem poniżej klatki piersiowej i wyprostuj nogi. Połóż ręce płasko na podłodze przed sobą, ramiona osobno. Z wdechem opuszczaj na rękach klatkę piersiową do podłogi, przytrzymaj sekundę, następnie z wydechem odepchnij się z powrotem do góry. Powtarzaj 10-15 razy.Umieść piłkę pod plecami. Skrzyżuj ramiona płasko na klatce piersiowej. Teraz skręć prawe ramię ku lewej nodze, przytrzymaj przez sekundę, powróć do pozycji startowej. Następnie sięgaj lewym ramieniem w kierunku prawej nogi, przytrzymaj sekundę, powróć do pozycji startowej. Wykonuj ruch powoli i dokładnie, pamiętaj o tym by wydychać powietrze w momencie skrętu tułowia do kolana i wdychać powracając do pozycji startowej. Tak wygląda jedna powtórka. Powtórz 10 razy. Ćwiczenia dolnej części ciałaPołóż się na plecach na podłodze, ręce ułóż wzdłuż tułowia po bokach. Połóż wyprostowane nogi na piłce, tak by stopy i łydki leżały na piłce a ciało tworzyło prostą linię. Wdychając powietrze uciskaj piłkę piętami i tocz w kierunku pośladków, dopóki pod kolanami utworzy się kąt prosty. Przytrzymaj przez sekundę, potem z wydechem powróć do pozycji startowej. Powtarzaj 10-15 razy.Połóż się na lewym boku, ugnij ramię pod katem prostym i podeprzyj ciało, drugą ręką podeprzyj się z przodu. Połóż prawe kolano na piłce, lewą nogę zegnij na podłodze. Naciskaj prawą nogą na piłkę, przytrzymaj przez sekundę, weź głęboki wdech i po chwili z wydechem powtórz ćwiczenie. Powtarzaj 10-15 razy. Następnie zmień stronę.Uklęknij na lewej nodze i oprzyj ciało na piłce, ręce ułóż na piłce przed sobą. Wyprostuj prawą nogę, obciągnij palce i oprzyj na podłodze. Powoli podnoś prawą nogę aż do linii bioder (nie wyżej) równolegle do podłogi, przytrzymaj przez sekundę, potem powoli powróć do pozycji startowej. Powtarzaj 10-15 razy. Zmień strony i powtarzaj leżąc na prawym boku.
UWAGI:Piłka jest objęta 24 MIESIĄCAMI gwarancji.Przeznaczona do użytku domowego.

Gwarancja

Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Minimalny okres gwaranacji na produkty w naszym sklepie to 12miesięcy. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu.

Gwarancja jakości!

Jeżeli zakupione produkty nie spełnią Twoich oczekiwań lub po prostu nie spodobają Ci się, w ciągu 10 dni możesz zażądać zwrotu pieniędzy! Zwracamy całą wpłaconą przez Ciebie kwotę, poza kosztem przesyłki.

Dostępność produktu

Dostępność:
W magazynie.

Przeciętny czas dostawy: Wysyłamy w ciągu 24h.

Opinie klientów

Aby napisać komentarz prosimy o zalogowanie się.



Szczegóły płatności
 Szczegóły płatności